Start 2020 gezond

Oooops de feestdagen hebben roet in het eten gegooid.

 

Je was zo goed bezig.. hoe pak je die healthy lifestyle nou weer op? Of je bent al even niet meer zo gezond bezig en je zit helemaal niet lekker in jouw vel.

 

Hieronder onze tips om weer fit te worden!

  1. No excuses Maandag begin ik echt.. We bedenken allemaal altijd heel veel smoesjes.. maar begin gewoon vandaag! The best time to start was yesterday.. the best next time is NOW!
  2. Healthy producten Zorg dat je gezonde producten alvast in huis haalt, het liefst voor de hele week zodat je zo weinig mogelijk in de verleiding komt om thuis te laten bezorgen of toch stiekem dat stuk chocolade in jouw winkelmandje gooit.
  3. Beweeg!!! Doe wat je leuk vindt maar kom in beweging.. of dit nu dansen, fietsen wandelen of joggen is.. Beweeg het liefst 30 minuten per dag.
  4. Relax Ontspannen is ook heel belangrijk. Denk van tevoren na wat voor jou het ultieme ontspannen is en plan dit moment ook wekelijks in!
  5. Eet regelmatig Probeer regelmatig te eten en houdt eventueel een dagboekje bij. Drink 1,5 liter water per dag om jouw lichaam te zuiveren. Heb je een keer te veel gegeten ga dan niet meteen maaltijdmomenten overslaan maar ga balansen. Kies de volgende dag voor gezonde producten met minder kilocalorieën om zo de dag ervoor te compenseren. Door niet te eten zorg je dat jouw stofwisseling in de war raakt!
  6. Goals probeer niet te grote doelen in één keer te stellen maar stel jouw doel per week zodat je elke week trots op jezelf kunt zijn. Heb je een slechte dag pak het de volgende dag weer op, het zou zonde zijn wanneer die ene slecht dag een slechte week zou worden.
  7. Belonen Probeer jezelf te belonen, niet met eten, maar met andere dingen waar jij blij van wordt! Een leuk tijdschrift.. een dagje sauna..

Turn intentions into actions!!!